streda 8. januára 2014

Veľa krát som sa bála prejaviť svoje city, povedať niekomu , že ho mam rada , že mi na ňom záleží....vlastne to nebolo veľa krát bolo to vždy !!!! a potom ľutujem ..ľutujem , že moji blízky nevedia ako veľmi ich potrebujem, že môj život bez nich by nemal zmysel ...lenže neviem to zo seba dostať von neviem povedať niekomu „ľúbim ta  „ a to je podľa mňa chyba lebo niekedy už môže byt neskoro.  Vravím si,  keď nadíde ta vhodná chvíľa určíte to poviem ..ale kedy ? kedy to bude naozaj tak ?? ..neviem možno nikdy a to je smutne L každý deň musíme dávať blízkym ľuďom najavo našu lásku k nim aby sme si to potom nevyčítali dokonca života.....

"Všetci raz vyrastieme a stratíme ten objaviteľský pohľad na svet. Mrháme čas obavami. Nevšímame si trblietanie rosy, tieň pod listami, útek pavúka ani lesk kaluže. Nadýchnime sa a znovu objavujme maličkosti... ( Pam Brown ) 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára